Reklamace a vrácení zboží

Jak správně postupovat při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží

Pokud potřebujete vyměnit nebo vrátit zboží, postupujte podle těchto jednoduchých kroků, které vám celý proces usnadní:

 Při REKLAMACI nebo VÝMĚNĚ zboží si připravte

Při VRÁCENÍ zboží si připravte oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

 → Vybraný dokument si vytiskněte a pečlivě jej vyplňte.

 NYNÍ MÁTE DVĚ MOŽNOSTI😉 

 Zaslání zboží přes Zásilkovnu:

  1. Zabalte zboží: Důkladně zabalte zboží spolu s vyplněným protokolem, abyste zajistili jeho ochranu během přepravy.
  2. Navštivte nejbližší pobočku Zásilkovny: Zboží odneste na nejbližší výdejní místo Zásilkovny (seznam poboček naleznete ZDE).
  3. Označte balíček: Na balíček nezapomeňte napsat vratkový kód 956 628 24. Na pobočce Vám díky tomuto unikátnímu kódu vytisknout štítek s našem údaji a balíček se tak vrátí k nám.
  4. Bez poplatků na pobočce: Na pobočce Zásilkovny za vrácení zboží nic neplatíte. Částka 70 Kč bude odečtena při konečném vyrovnání za vrácené zboží.

Vrácení nebo výměna zboží v našem showroomu v Praze:

 Dodržováním těchto kroků zajistíte hladký průběh reklamačního procesu. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit!

Upozornění:
Reklamace zaslané jiným způsobem, než prostřednictvím Zásilkovny s uvedeným vratkovým kódem, nebo osobně v našem showroomu, nebudou akceptovány. Děkujeme za pochopení!