FAQ

Často kladené otázky (FAQ)


 
1. Jaké produkty nabízíte?

Nabízíme kompletní vybavení a oblečení nejen pro moderní gymnastiku – míče, kužele, švihadla, obruče, stuhy, tréninkové oblečení, dresy, obuv, doplňky a dárky. Vybírat můžete z prémiových značek jako Sasaki, Pastorelli, Capezio, Dvillena a dalších.
 
2. Jsou vaše produkty certifikované FIG?

Ano, většina našeho sortimentu splňuje certifikaci FIG (Mezinárodní gymnastická federace). Informaci o certifikaci najdete vždy v detailu konkrétního produktu.
 
3. Šijete dresy na zakázku?
 
Dresy na míru sami nešijeme, ale nabízíme široký výběr hotových dresů (včetně second hand). Pokud potřebujete doporučení na šití dresu na míru, rádi doporučíme osvědčené dodavatele.
 
4. Nabízíte polep obručí?
 
Ano, nabízíme polepení obruče páskou dle vašeho výběru – můžete si zvolit polep jednou barvou, nebo polep s doplněním jména gymnastky (jméno na obruči v kontrastní barvě).
Stačí si při objednání obruče zvolit tuto službu a do košíku přidat pásku (nebo pásky) podle vašeho přání. Pokud chcete na obruč přidat jméno, napište nám jej do poznámky k objednávce.
 
Polepení obruče zhotovujeme do 5 pracovních dnů, přebytky pásky Vám zašleme spolu s oblepenou obručí. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat – rádi poradíme s výběrem barev i stylu polepu.
 
5. Jaké způsoby platby přijímáte?
 
Platbu přijímáme v CZK i EUR – bankovním převodem, online kartou nebo dobírkou.
 
6. Jak rychle expedujete objednávky?
 
Objednávky odesíláme obvykle do 1–2 pracovních dnů (pokud je zboží skladem). U polepených obručí může být expedice o pár dní delší.
 
7. Kam doručujete zboží?
 
Doručujeme po celé ČR a Slovensku. Po domluvě lze zaslat i do dalších evropských zemí – napište nám, rádi zjistíme možnosti a cenu dopravy.
 
8. Jak mohu sledovat svou objednávku?
 
Po odeslání dostanete e-mail s číslem zásilky a odkazem na sledování.
 
9. Je možné zboží vrátit nebo vyměnit?
 
Ano, zboží lze vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od převzetí – pokud je nepoužité a v původním obalu.
 
Pozor: Od 1. 9. z hygienických důvodů nepřijímáme zpět spodní prádlo (např. kalhotky, body, podprsenky apod.).
 
Velikostní tabulky najdete v sekci „Můžete potřebovat“ na konci našeho webu – doporučujeme zkontrolovat před objednáním, abyste zvolili tu správnou velikost.

Podrobnosti o postupu vrácení najdete v našich obchodních podmínkách nebo v sekci „Reklamace a vrácení zboží“.
 
10. Nabízíte dárkové poukazy?
 
Ano, dárkové poukazy v různých hodnotách najdete v e-shopu. Pokud potřebujete poukaz na jinou částku, napište nám – upravíme jej na míru.
 
11. Je možný osobní odběr?
 
Ano, osobní odběr je možný po předchozí rezervaci přes náš rezervační systém. Vyberte si termín, který vám vyhovuje.
 
12. Mohu objednat zboží, které není skladem?
 
Ano, některé produkty lze objednat i v případě, že nejsou momentálně skladem. V detailu produktu vždy najdete předpokládaný termín dodání. Pro přesnější informaci nás neváhejte kontaktovat.
Například míče neskladujeme ve větším množství z několika důvodů:
  • Chceme zajistit, aby při objednávce více kusů byla barva i šarže míčů totožná – tím předejdeme rozdílům v odstínu nebo povrchu.
  • Míče jsou citlivé na tlak a skladování – proto preferujeme čerstvé dodávky přímo od výrobce, aby k vám dorazily v perfektním stavu.
    Díky tomu vám můžeme nabídnout vždy co nejvyšší kvalitu a aktuální kolekce. Pokud máte zájem o konkrétní barvu nebo větší množství, ozvěte se nám – rádi vše individuálně zajistíme.
 
13. Jak vás mohu kontaktovat?
 
E-mailem na info@gymnasticshop.cz nebo telefonicky na +420 608 488 468. Rádi poradíme s výběrem a zodpovíme vaše dotazy.
 
14. Nabízíte poradenství s výběrem vybavení?
 
Ano! Rádi vám poradíme telefonicky nebo e-mailem s výběrem správného vybavení i velikosti.
Pro rychlou orientaci najdete naše velikostní tabulky také zde.
 
15. Jak probíhá vrácení zboží?
 
Pokud potřebujete zboží vrátit nebo vyměnit, postupujte podle těchto jednoduchých kroků:
  1. Připravte si oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (formulář najdete přímo na stránce Reklamace a vrácení zboží).
  2. Formulář vytiskněte, vyplňte a přiložte k balíčku se zbožím.
  3. Zboží můžete zaslat: 
  • Přes Zásilkovnu (s vratkovým kódem uvedeném na webu)
  • Nebo osobně doručit do našeho showroomu v Praze

Po doručení zboží zpět k nám vracíme peníze obvykle do 14-ti pracovních dnů na Vámi vyplněný bankovní účet.
Podrobný postup a potřebné formuláře najdete vždy na stránce Reklamace a vrácení zboží. Pokud si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat – rádi vám se vším pomůžeme.

16. Máte věrnostní program nebo slevy pro kluby?
 
Ano! Pro zákazníky, organizace, oddíly a kluby nabízíme speciální výhody – můžete se registrovat přímo na našich stránkách.
 
Při více objednávkách se vám automaticky sčítají zajímavé slevy a při registraci oddílu navíc získáte dopravu zdarma pro všechny objednávky.
 
Registrace oddílu, klubu nebo organizace prochází schválením.
 
Pro individuální nabídku a podrobnější informace nás neváhejte kontaktovat.
 
17. Kde najdu informace o soutěžích a akcích?
 
Většinu akcí a soutěží, kterých se účastníme nebo které plánujeme, avizujeme na našem Instagramu a Facebooku. Sledujte naše sociální sítě pro aktuální novinky, termíny a další informace.